Kandidaten gemeenteraadsverkiezingen VVD Noordoostpolder bekend

Tijdens de algemene ledenvergadering op 19 oktober is de kandidatenlijst van de VVD voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018 vastgesteld. De lijst telt in totaal 23 namen.

Het gaat om een lijst op alfabet. De volgorde wordt vastgesteld in de ledenvergadering halverwege november. Alleen huidig wethouder Hans Wijnants is zeker van zijn plaats. Hij werd al eerder gekozen tot lijsttrekker. Wijnants:

“Ik ben blij met deze grote groep enthousiaste mensen. Een mooie diverse ploeg met durf en optimisme, precies wat onze polder nodig heeft.”

De kandidaten van de VVD zijn (in alfabetische volgorde):
René van Amersfoort, Karima Benchaïb, Robert van Gaalen, Matthijs Gebbink,Peter van Heukelom, Jan Hofland, Karin Hofland, Jelle de Jong, Meintje Jonker-Waterlander, André Kromkamp, Ellen Lindenbergh, Jasper van Os, Thijs Smits, Karolien Tesselaar - van Tilburg, Dax van Ulsen, Henry van Ulsen, Linda Verduin, Jeffrey Vissers, Marinus de Vries, Harold Westhuis en Bouke Wielenga.

Richard Faber uit Creil is aangewezen als lijstduwer.

Op de foto ontbreken helaas Karima Benchaib, Thijs Smits en Matthijs Gebbink.